36m²
Ambiente har designet Danske Commodities’ nye messekoncept, der skaber blikfang og genkendelighed med utraditionel brug af virksomhedens visuelle identitet.
Med særligt fokus på mindeværdighed er logo integreret som en aktiv del af standens design og får ny funktion som unik afskærmning af intimt møderum med mulighed for dybere dialog. De omgivende kvadratmeter indbyder til kortere samtaler over strategisk velplacerede højborde, hvor en specialproduceret kaffedisk i egefiner udgør centrum.
De iøjnefaldende brandfarver danner fundamentet for et kontrastfyldt design, der med gennemtænkt brug af planter og træ skaber et varmt og behageligt udtryk. For at understøtte det imødekommende messedesign er indretningen desuden dekoreret med organiskformede pendler, som blødt oplyser standen.
For at sikre et gennemført design har vi desuden sørget for at gemme standens depotrum ved hjælp af ét stort brandbillede på de 4,5 meter høje bagvægge. Denne illusion sørger for, at messekonceptets fokus ikke forstyrres af et element, hvis primære formål er praktisk.